Liste de remarketing din Google Analytics
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Una dintre cele mai bune metode să îți cunoști audiența este să o segmentezi și să o analizezi pentru a lua cele mai bune decizii. Un segment custom este o grupare definită a unei audiențe. Acestea sunt bazate pe datele deja adunate de tine în Analytics și te ajută să urmărești diferite tipuri de utilizatori.
Dacă ai deja Dashboard-urile din Google Analytics atunci ești cu un pas mai aproape în a optimiza campaniile și site-ul.
Vestea bună este că avem deja niște segmente predefinite în Analytics pe care le poți utiliza. Dacă acestea răspund cerințelor tale atunci e perfect! Dacă nu, putem realiza un segment custom conform cerințelor tale.
Pentru a accesa segmentele predefinite trebuie să accesați zona de Audience – Overview – Add a Segment și de acolo să alegeți segmentul pe care doriți să îl analizați.
Ai foarte multe segmente predefinite pe care le poți analiza. Spre exemplu, poți analiza traficul dintre mobil și desktop sau traficul ce a generat conversie sau traficul venit din orașul local. Sfatul meu este să te pierzi în date. Încearcă să îți faci un plan bazat pe întrebările cele mai importante precum:
Sunt doar câteva întrebări. În funcție de obiectivele setate de tine atunci pot apărea și altele.
Dacă segmentele predefinite nu sunt ceea ce ai nevoie atunci poți realiza un segment custom.
De aici alegi filtrele pe care le dorești. În funcție de ce alegi zona de preview se schimbă.
Spre exemplu, poate dorești să vezi cum performează segmentul de femei, 35-44, CPC din București comparativ cu restul userilor. Pentru asta, trebuie să alegi filtrele din partea dreaptă și să denumești segmentul. Ulterior, îl regăsești în lista de segmente.
Poți compara cele 2 segmente alese de tine în toate categoriile pentru a vedea cum performează.
Segmentele sunt importante pentru a cunoaște cât mai bine audiența ta și mai ales să poți realiza strategii pe baza acestora.
Spor la conversii!
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Pentru a realiza campanii de remarketing eficiente avem nevoie de audiențe. Le poți realiza din Google Ads sau din Google Analytics. Eu prefer să le realizez ...