Liste de remarketing din Google Analytics
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Vrei să vezi cei mai importanți KPI pentru tine fără să cauți prin tot Analyticsul?
Poți face aceasta prin dashboards și rapoarte Google Analytics personalizate prin care să îți ofere un overview focusat pe datele cele mai importante pentru tine.
Pentru a prelua un template dintre cele de mai jos, click pe cel dorit – alege contul – importă.
În acest raport găsești un Overview asupra metricilor importante precum surse trafic, numărul de vizitatori, top orașe, zile și pagini.
Unul dintre cele ma importante dashboarduri pentru un magazin online este cel de Ecommerce. Aici avem date despre conversii, publicul ce a convertit, valoarea medie a comenzilor, top orașe și produse.
Social Media este esențial atunci când dezvolți un business. Pentru a lua cele mai bune decizii te poți uita la datele din Google Analytics. Dashboardul cuprinde vizitele din canalele de Social Media, top orașe și pagini.
Dacă dorești să vezi cum performezi din punct de vedere organic atunci ai nevoie de acest dashboard. Aici poți vedea performanța cuvintelor din organic, top pagini, orașe și device-uri.
Acest dashbord te ajută să înțelegi mai bine de unde este publicul tău țintă și în ce orașe ai o încărcare mai înceată a site-ului și un exit page mare.
Sunt sigură că aceste dashboarduri o să îți fie de folos pentru a analiza mai eficient datele. Pentru a adăuga sau edita widget-urile existente este suficient să dai click pe butonul de edit și să le modifici.
Spor la conversii!
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Pentru a realiza campanii de remarketing eficiente avem nevoie de audiențe. Le poți realiza din Google Ads sau din Google Analytics. Eu prefer să le realizez ...