Liste de remarketing din Google Analytics
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Google Analytics este un tool minunat atunci când vine vorba de raportare și insights despre audiența ta. Ca să înțelegi mai bine cine sunt utilizatorii tăi și care este publicul tău țintă este important să știi de unde să iei aceste date și cum să le interpretezi.
Rapoartele deja existente sunt în partea dreapta a ecranului, cum accesezi contul tău.
În raportul Realtime poți vedea ce fac utilizatorii în timp real pe site-ul tău.
În overview poți vedea câți utilizatori sunt acum pe site-ul tău, pe ce pagini din site-ul tău sunt și de unde sunt.
Cu acest raport poți:
Raportul acesta îți oferă un overview legat de audiența ce îți vizitează site-ul.
Din acest raport poți analiza informații precum:
Bazate pe aceste informații poți lua cele mai bune decizii pentru site-ul tău având informții despre publicul tău țintă. Spre exemplu, poți observa ca ai foarte mult trafic din mobile dar cele mai multe conversii provin din desktop. Astfel, poți analiza site-ul pe mobil mai bine ca să observi dacă sunt lucruri de îmbunătățit.
Acest raport îți oferă un overview despre cum și de unde generezi trafic în site-ul tău. O informație esențială pentru business-urile ce folosesc canale de promovare pentru a vedea care sunt mai eficiente.
În acest report poți defalca traficul venit pe site în următoarele:
Acest raport îți oferă informții despre comportamentul utilizatorului pe site.
Din acest raport poți prelua informații precum:
Acest raport este cel mai important pentru magazinele de ecommerce. El raportează conversia și cum se ajunge la ea.
Aici poți avea 2 rapoarte – cel bazat pe goals și cel bazat pe ecommerce. Personal, eu îl prefer pe cele de ecommerce fiind mai complex.
În funcție de tipul de site pe care îl ai poți avea mai multe obiective, spre exemplu:
Indiferent de ce goal dorești să urmărești, Google Analytics are această posibilitate plus multe altele.
Sper ca acest articol să te ajute să înțelegi mai bine audiența ta și să iei decizii informate.
Spor la conversii!
După o discuție cu o minunată ppc-istă, mi-am dat seama că doar am explicat cum se fac audiențele în Analytics și nu am dat și exemple de niște liste pe care ...
Pentru a realiza campanii de remarketing eficiente avem nevoie de audiențe. Le poți realiza din Google Ads sau din Google Analytics. Eu prefer să le realizez ...