Setarea campaniei de WhatsApp
Pentru a păstra legătura cu clienții tăi și a încuraja comunicarea pe WhatsApp poți face campanii dedicate cu buton de trimitere în aplicație. Sună bine, nu?
În procesul de cumpărare există posibilitatea ca unele persoane să dorească mai multe informații despre produsul tău sau poate să te întrebe detalii ce nu le-a găsit pe site. Este mai simplu să trimită un mesaj pe WhatsApp sau pe Messenger decât să sune. De multe ori când clientul nu găsește informația de care are nevoie și procesul de a contacta business-ul este complicat atunci renunță la comandă. Pentru a crește numărul de vânzări online ai nevoie de o cale rapidă prin care utilizatorul să ia legătura cu tine.
Și aici intervine WhatsApp. Pentru a seta o campanie de WhatsApp trebuie să ai mai întâi cont de business pe acest canal. Vezi aici cum setezi contul de business și cum îl conectezi cu pagina de facebook.
După ce ai contul setat atunci poți intra în Ads Manager și selecta unul dintre cele 3 obiective: Traffic, Conversion sau Messages.
După care trebuie să alegi destinația mesajului tău, în acest caz WhatsApp.
După ce personalizezi reclama poți da save și e gata.
Pentru obiectivele Reach, Brand Awareness, Engagement sau Video Views setările se fac la nivel de Ad.
După ce ai setat plasamentele și audiența te duci la nivel de ad, adaugi website url și la buton selectezi Send WhatsApp Message. Această funcție nu o sa apară dacă nu aveți setat și conectat contul de WhatsApp Business.
Spor la campanii!