Setup Facebook Ads - Ecommerce 1

Setup Facebook Ads – Ecommerce

Înainte să te apuci de restructurat contul de Facebook Ads te sfătuiesc să treci peste întrebările de la setupul de leads. Sunt valide și în acest caz. După ce ai verificat toate punctele ai să întelegi mai bine cum poți optimiza și transforma contul tău.

Mai jos ai să găsești o propunere de setup pentru un magazin de ecommerce. Poți încerca aceast setup și dacă ești nou pe piața, atâta timp cât schimbi eventul de la Purchase la View Content sau Add To Cart (asta dacă ai minim 50 pe săptămână).

Structura este destul de simplă. Păstrezi zona de awareness și ajuți și canalul de social media prin asta. Poți alege mai multe variante aici, ori realizezi campanii de engagement ori page likes și ulterior retargetezi acest trafic pentru conversii.

Pentru traficul nou este important să alegi bine interesele. Dacă încă nu știi ce audiență este potrivită ție atunci încearcă să mergi doar pe demografice.

Pentru remarketing este esențial să ai cât mai multe activări în pixel. Dacă ai un magazin de ecomm atunci nu este suficient să ai doar o campanie banala pe remarketing 30 zile. Trebuie gândită structura astfel încât să acoperi și cei ce s-au uitat la produse, și cei ce au adăugat în coș și să nu uităm de clienții deja existenți.

Mai jos găsești un set-up de ecommerce de bază. De aici tu trebuie să dezvolți astfel încât să se potrivească pentru business-ul tău. Poate nu ai colecții de sezon poate adaugi produse zilnic. Poate nu ai pixelul bine pus la punct ar totuși vrei să faci remarketing.

Ia în calcul că cea mai buna variantă pentru tine rămâne eventul de Purchase. Dacă nu are suficiente activări atunci mergi pe Initiate Checkout sau Add to Cart și permite să crești până la Purchase.

Este important să înțelegi că dacă un utilizator a arătat interes în categoria shoes spre exemplu, aceasta o să vadă și bannere de la tine și de la competitorul tău. Tu trebuie să convingi utilizatorul prin produse, imagini, texte, preț etc ca să achiziționeze de la tine.

Într-un ecommerce remarketing-ul este cel mai important. Adeseori uităm unde am văzut rochia respectivă sau geanta dorită dar prin remarketing poți crește rata de conversie pentru magazinul tău.

Ca și bugete aici lucrurile stau un pic mai diferit față de zona de leads. M-as focusa cu un buget de 50% cu 50% și treptat aș muta mai mult în zona de remarketing. Trebuie să îți calculezi bugetul în funcție de costul pe achiziție real al tău. Dacă setezi buget de 15 lei pe zi și de obicei ai un cost de achiziție de 20 atunci clar pixelul nu o să poată să genereze conversii pentru tine.

Nu uita, nu este suficient să le arăți doar niște imagini cu produsele. Ai nevoie de vizualuri ce să convingă. Cel mai bine merg pozele de tip lifestyle pentru traficul nou și pentru remarketing cele cu focus pe produs. Eu una sunt mare fan video și tind să cred că un utilizator te ține mai bine minte dacă ai un video fain de prezentare a produselor sau măcar bannere frumoase.

Dacă te-ai decis să realizezi schimbări drastice în cont atunci nu uita de learning phase de 7 zile. Chiar dacă din prima zi lucrurile nu merg cum vrei tu ai un pic de răbdare ca algoritmul să găsească clienții potriviți.

Spor la implementat!

Lasă un comentariu