De ce nu pornește Remarketing Dinamic Facebook? 1

De ce nu pornește Remarketing Dinamic Facebook?

Pentru magazinele online remarketing dinamic este cea mai eficientă campanie pe care o poți avea. Ai setat totul cum trebuie și nu pornește? Verifică următoarele motive și află cauza:

1. Catalogul de produse

Una dintre cele mai comune cauze pentru care o campanie nu pornește este catalogul de produse. Acesta trebuie să fie conectat la pixel și u un feed valid ce își face update periodic.

Poți intra în catalog manager și la pe butonul de issues poți indentifica erorile pe care le are feed-ul tău.

De ce nu pornește Remarketing Dinamic Facebook? 2

Verifică cu atenție erorile din feed și încearcă să le rezolvi astfel încât să ai cât mai multe produse aprobate.

2. Pixel

Nu este suficient să instalezi pixelul pe site. Acesta trebuie conectat cu catalogul și verificat să transmită aceleași date precum cele din feed. De cele mai multe ori este o problemă de content ID ce nu este la fel în ambele părți. Verifică manual câteva produse în pixel și în catalog.

De ce nu pornește Remarketing Dinamic Facebook? 3
De ce nu pornește Remarketing Dinamic Facebook? 4

De asemenea, trebuie să verifici și pixelul să funcționeze corespunzător pentru toate event-urile pe care le ai pe site. Să nu se activeze eventul de purchase pe toate paginile sau alte event-uri ce nu sunt potrivite.

3. Nu ai suficient trafic în site

Pentru ca o campanie de remarketing să pornească ea are nevoie de trafic pe produse. Dacă abia ai dat drumul la promovare și nu ai suficiente event-uri atunci nici remarketing-ul dinamic nu are ce să livreze. Încearcă să faci o campanie pe trafic nou pe view content sau o campanie de landing page views ca să susțină campania de remarketing.

Poți verifica la nivel de events manager numărul de eventuri pe care le ai în utlimele 7 zile. Tot din event manager poți verifica și dacă sunt erori la nivel de pixel.

4. Încearcă alt event

Toți vrem purchase dar poate nu este cel mai indicat event atunci când nu ai minim 50 pe 7 zile. Dacă ești la început de drum te sfătuiesc să alegi un event mai sus în funnel ce are minim 50 activări pe săptămână. Treptat poți ajunge la eventul dorit de tine. De asemenea, alege o perioada mai lungă pentru remarketing dinamic. Poți începe cu 14 zile sau chiar 30 și ulterior când ajungi la un volum de trafic mai mare să poți micșora această perioadă.

Acestea sunt câteva dintre cauze pentru care campania ta de remarketing. Sper să fie de folos 🙂

Spor la conversii!

Comentarii (2)

  • Iulia
    23 iulie 2020 la 15:52 Răspunde

    unde pot vedea content id-urile pe care le raporteaza pixelul? la catalog am gasit.

    • 23 iulie 2020 la 16:55 Răspunde

      La nivel de produs daca mergi si accesezi eventul View Content iti arata toate detaliile pe care le inregistreaza pixelul. Daca nu iti apare nici un detaliu atunci nu sunt instalate corect.

Lasă un comentariu