Reward ADS în aplicațiile mobile
Sunt sigură că și voi vă mai jucați câte un joc interesant de care nu vă mai săturați. Și probabil tot acel joc vă oferă unele recompense în momentul în care vă uitați la un ad.
Cum apar acele ad-uri? Cine le facem?
Acest tip de anunț este valabil în aplicațiile de jocuri din rețeaua Facebook Ads. Strategia este una foarte eficientă atât pentru utilizatorul ce se joacă cât și pentru dezvoltatorul de app având în vedere că unui utilizator care acceptă să vizualizeze un ad primește recompense ce să îi ajute performanțele jocului.
Cum se realizează acest tip de anunț?
Din Ads Manager. Selectezi obiectivul campaniei pe care tu îl dorești. Acest tip de anunț nu funcționează pe obiectiv de Catalog Sales. Recomandat este să folosiți obiectiv de video views sau conversions.
Alegeți audiența potrivită pentru voi. Recomand să testați pe remarketing sau o audiență mai restrânsă. Luați în considerare că aplicațiile de genul nu sunt folosite de publicul mai în vârstă.
La nivel de plasamente alegeți Apps and Sites – Audience Network Rewarded Videos. Nu o să puteți alege plasamentul respectiv fără a avea și feed-ul de Facebook.
Alegeți video-ul. Recomand să nu fie mai lung de 15 secunde. Cele mai eficiente video-uri sunt cele de jocuri în plasamentul de Rewarded Video.
Spor la conversii!